Badrum i fokus när Movehome utvecklar

Movehome gör det enkelt och roligt att bygga hus. Nu utvecklar den nytänkande hustillverkaren det digitala verktyget Bygg online med ännu fler möjligheter.

– Vi fortsätter att förbättra vårt redan framgångsrika koncept som ger människor friheten att själva forma sitt boende och få pris direkt, säger designchefen Jessica Nilsson

Movehome möter människor på det sätt som allt fler förväntar sig i dag – det digitala. Nyckeln till varumärkets framgångar är verktyget Bygg online som gör att alla människor kan vara med och skapa sitt hus genom att forma det på webben.

– Vi vet genom vår interaktiva strategi att badrummet är viktigt för våra kunder och ger dem därför nu ännu större möjligheter att forma det precis som de vill i den nya badrumsmiljön i Bygg online, säger Jessica Nilsson.

Valmöjligheterna vad gäller kakel och badrumsinredning blir flera, bland annat lanseras en ny klassisk kommod. Nu finns också ett badkar med mjukt rundade former, duschhörn i rak modell och handdukstork. Bästa sättet att ta del av alla nyheter är att själv gå in i verktyget Bygg online.

– Ytterligare en positiv nyhet är att vi i fortsättningen använder samma leverantör till både kök och badrum, så det blir enkelt att matcha produkter och kulörer, säger Jessica Nilsson.