Nytt samarbete inom reklam och kommunikation

Nytt samarbete inom reklam och kommunikation

Movexum och Baringo reklam & kommunikation ingår samarbetsavtal.

Movexum har nu inlett ett nytt samarbete med Baringo reklam & kommunikation för att kunna erbjuda kompetens inom kommunikation och reklam området. Baringo erbjuder det mesta inom området allt från varumärkesarbete till webblösningar. Baringo har i sin kundbas stora kunder som bland annat Gavlegårdarna, Tradera och Sandvik.

-          Ännu en värdefull del i att stötta våra tillväxtbolag har nu kommit på plats. En professionell kommunikation är oerhört viktigt för att ta ett bolag från idé till marknad och Baringo med sin breda kompetens inom området känns därför som en självklar part till Movexum, säger Ulf Borbos Movexums VD som ser fram emot samarbetet.

-          Att ingå partnerskap med Movexum känns både glädjande och utmanande. Det ligger helt i linje med hur vi inom Baringo har för avsikt att utveckla oss. Tillväxt genom att bidra till ökad innovationskraft och kreativt entreprenörskap är något som stimulerar båda parter - och där möts vi i en spännande synergi, säger Steven Kautzsky Andersson varumärkesutvecklare på Baringo reklam & kommunikation.

Samarbetet innebär bland annat att Baringo reklam & kommunikation i samråd med Movexum kommer kunna arrangera aktiviteter riktade mot företag i inkubator-miljön, samt erbjuda inkubatorbolagen en timmes kostnadsfri rådgivning vid ett tillfälle.

Läs mer om Movexum på www.movexum.se

Läs mer om Baringo på www.baringo.se

Kontakt:

Ulf Borbos VD Movexum, ulf.borbos@movexum.se

Steven Kautzky Andersson varumärkesutvecklare Baringo reklam & kommunikation, steven@baringo.se

Movexum erbjuder en effektiv process för att ta innovationer från idé till marknad. Genom att ge tillgång till kompetens, kontakter och kapital via professionellt stöd och effektiv företagsutveckling är Movexum med och skapar nya tillväxtbolag i Gävleborg.