MQ öppnar ny stilig butik i Visby

Nyhet   •   Nov 23, 2017 14:00 CET

Fredagen den 24:e november slår varumärkeskedjan MQ upp dörrarna till en ny butik i hjärtat av Visby. Butiken på 326 kvm får det senaste konceptet där MQs varumärken förpackas i en lyxig miljö som andas stil och kvalitet. Även den digitala världen flyttar in på Österväg 10, där kunden enkelt kan nå hela det webbexklusiva sortimentet via touchskärmar.

- Att kunna shoppa online direkt i butiken är en viktig del av vår strategi för att förenkla och höja upplevelsen för kunden. Med digitala skärmar bakom kassan ökar vi även inspirationen i butiken, något vi vet att våra kunder efterfrågar, säger MQs vd Christina Ståhl.

I den fysiska butiken återfinns varumärken som Stockh lm, Bläck, Bondelid, Ilse Jacobsen, Lyle & Scott med flera, medan webbexklusiva märken som bland andra Stylein, Selected Homme/Femme, Boomerang, Sophie by Sophie, Henri Lloyd och Knowledge Cotton Apparel kan klickas hem till butiken med leverans 1-3 dagar senare.

Under öppningshelgen 24-26 november shoppar kunderna med 20% rabatt på hela sortimentet.

Kommentarer (0)