MQ GRATULERAR SYSTERBOLAGET JOY TILL VINSTEN

Pressmeddelande   •   Nov 02, 2018 10:32 CET

Svenska modeföretaget Joy var nominerat till två priser vid Habit Modegalan 2018 som hölls på Operaterassen i Stockholm den 1 november: ”Årets butikssäljare” och ”Årets omnikanal”.

Helene Lyons från Joy-butiken i Kungsbacka vann priset ”Årets butikssäljare” för ett mycket bra säljresultat och ett fantastiskt kundbemötande som lett till en positiv utveckling för hela butiken.

– Vi är så otroligt glada och stolta över att vara i final och nominerade till två priser. Joys kund är kvinnan mitt i livet, som vi älskar att lyfta och inspirera. Att vi vinner detta pris bevisar att vi träffar helt rätt, sade Helene när hon mottog priset

MQ är den personliga modekedjan med visionen att du ska känna dig inspirerad och välklädd oavsett tillfälle. I sortimentet finns noga utvalda varumärken med stil, kvalitet och hållbarhet för den medvetna kvinnan och mannen. MQ har 120 butiker, e-handel och en kundklubb med över 840 000 medlemmar. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Aktien är noterad vid NASDAQ OMX i Stockholm sedan den 18 juni 2010. För mer information se www.mq.se.

Kommentarer (0)