MQ VÄLKOMNAR DAISY GRACE

Pressmeddelande   •   Okt 10, 2018 11:10 CEST

Snart är Daisy Grace en del av MQs värld av varumärken. Grundarna och superentreprenörerna Hannah Widell och Amanda Schulman blir även frontfigurer i modekedjans stora festkampanj.

Daisy Grace handlar om mode som något lustfyllt och blir en injektion av glamour för vår kvinnliga målgrupp.Med sin innerlighet och passion passar Hannah och Amanda perfekt in i vår nya kommunikationsstrategi att bli ännu mer personliga och dela med oss av kunskap och glädje till våra kunder, säger Agneta Tjust, reklamchef på MQ.

Hannah och Amanda tar plats i festkampanjen för att visa upp stilarna som gör intryck både till after work och vinterns mest sprakande fester. Systrarna delar också med sig av sina bästa styling tips inför vinterns fester.

- Vi gillar MQ och deras nya statement Make an impression! Man ska alltid sträva efter att ta rummet. Med det menar vi att klä sig efter sin egen självsäkerhet och vad man känner sig allra finast i varje dag, säger Hannah och Amanda om det nya samarbetet.

Festkampanjen släpps i butik i slutet av oktober, samtidigt som Daisy Grace lanseras i utvalda butiker och online.

MQ är den personliga modekedjan med visionen att du ska känna dig inspirerad och välklädd oavsett tillfälle. I sortimentet finns noga utvalda varumärken med stil, kvalitet och hållbarhet för den medvetna kvinnan och mannen. MQ har 120 butiker, e-handel och en kundklubb med över 840 000 medlemmar. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Aktien är noterad vid NASDAQ OMX i Stockholm sedan den 18 juni 2010. För mer information se www.mq.se.

Kommentarer (0)