Mr Perswall lanserar Expressions - skapa uttrycksfulla väggar

Pressmeddelande   •   Aug 15, 2012 10:00 CEST

Mr Perswall lanserar nu Expressions, kollektionen med konstnärliga uttryck och väggkonst i ny bemärkelse. Kollektionens mönster är en mix av fotografier, illustrationer, akvarellmålningar, graffitikonst, akrylmålningar och mycket mer. Expressions är Mr Perswalls egna konstsamling, ett galleri av uttryck till väggen.

Välj mellan NEVER ENDING PAPER, telefonklottret där man hela tiden finner nya saker till tapeten WATERCOLOUR, en vacker akvarellmålning. Eller var först med en digital vägg i form av tapeten CREATIVE GATE, en QR-kod som blir ett vackert mönster på väggen och där man själv kan välja vart länken ska leda till.

Expressions vänder sig till alla som vill vara unika och skapa uttrycksfulla väggar!

Kollektionen innefattar 27 mönster och har 33 artiklar som kan beställas efter kundens önskemål och väggstorlek.

Expressions finns att köpa hos våra tapetåterförsäljare runt om i världen samt på: www.mrperswall.se från den 15 augusti.

Högupplösta bilder och pressmaterial finns att ladda ner från www.mrperswall.se/press. För ytterligare information, kontakta Jenny Martinsson, e-post jenny@mrperswall.se, telefon 033-720 76 64.

Mr Perswall är en pionjär inom den digitala tapetbranschen och främjar det individuella och personliga uttrycket. Företaget erbjuder ett brett sortiment av innovativa foto- och designmönster som måttanpassas efter kundens behov. Kunden har även möjlighet att skapa personliga motiv. Mr Perswall ingår i WallVision koncernen tillsammans med varumärkena Eco Wallpaper, Boråstapeter och Cole & Son.
Se alla våra kollektioner på www.mrperswall.se