Business School - ett nyföretagarprogram som gör skillnad

Nyhet   •   Mar 15, 2012 10:05 CET

I veckan startade den nionde omgången av Business School på Munktell Science Park. Ett nyföretagarprogram för regionens småföretagare och entreprenörer med nya affärsidéer. Vårens program innehåller en serie föreläsningar, workshops och affärscoaching som utvecklar och ger inspiration.

Målsättningen är att på bästa och mest effektiva sätt hjälpa entreprenörer att vidareutveckla sina företag och förverkliga sina nya affärsidéer. 15 deltagande företag/affärsideer får en komplett genomgång av affärsplanen och utvecklas både på ett personligt och affärsmässigt plan

Business School har varit ett perfekt forum för att få bolla våra tankar, idéer och frågor med erfarna och oerfarna företagare och idébärareDan Lainio, Cleaning Services, Business School 2011

Dessutom tillfaller ett förmånligt stipendium, SEB Future Business Award, programmets främsta entreprenör. “Med hjälp av Business School har jag fått de rätta verktygen att kunna utveckla mitt företag och skapa en Affärsplan som ligger till grund för mina idéer, visioner och målJeanette Granberg, Projektbyrån, mottagare av 2011 års stipendium.