Businessprogrammet som gör skillnad

Nyhet   •   Aug 29, 2013 13:17 CEST

Business School är till för dig med en ny affärsidé. Höstens program innehåller workshops, föreläsningar och affärscoaching som utvecklar och ger inspiration. Målsättningen är att på bästa och mest effektiva sätt hjälpa dig att testa, vidareutveckla och förverkliga din affärsidé.

Nytt för hösten är att programmet använder Business Model Canvas modellen och genomförs även i Strängnäs.

Skicka in ansökan senast 1/10 - ansökningsformulär hittar du om du klickar här eller går direkt till Business School 2013.

Informationsträffar:
Onsdag 18/9
kl 17.30-18.30påMunktell Science Park, Portgatan 3 i Eskilstuna
Onsdag 25/9
kl 17.30-18.30 på Munktell Science Park, Portgatan 3 i Eskilstuna
Torsdag 26/9 kl 17.30-18.30 på Växthuset, Campus i Strängnäs

Business School SÖRMLAND 2013 HÖST
Start: vecka 43
Avslut: vecka 3 2014
När: Onsdagar kl 17:30-20:30, Munktell Science Park, Portgatan 3, Eskilstuna
Tisdagar kl 17:30-20:30, Växthuset, Campus, Strängnäs
Kostnad: 1.500 sek exkl moms
Ansökan: Senast 1 oktober 2013

“Business School har varit ett perfekt forum för att få bolla våra tankar, idéer och frågor med erfarna och oerfarna företagare och idébärare” Dan Lainio, Cleaning Services, Business School 2011

Ett förmånligt stipendium, SEB Mälardalen Future Business Award, tilldelades programmets främsta entreprenör. “Med hjälp av Business School har jag fått de rätta verktygen att kunna utveckla mitt företag och skapa en Affärsplan som ligger till grund för mina idéer, visioner och mål” Jeanette Granberg, Projektbyrån, mottagare av 2011 års stipendium.