Anna Nedeby Bar-Am slutar på Munktell Science Park

Pressmeddelande   •   Sep 17, 2018 11:00 CEST

Anna Nedeby Bar-Am slutar som VD för Munktell Science Park. Niklas Edmark, näringslivsdirektör i Eskilstuna kommun och styrelseledamot, går in som tillförordnad VD.

Anna har arbetat i ett och ett halvt år i Eskilstuna och har haft i uppdrag att styra om inriktningen i MSP:s verksamhet.

- Tyvärr har det funnits brister i arbetsmiljö direkt kopplat till ledarskapet. Detta har lett till att styrelsen valt att entlediga VD, säger Teresa Laurén (S), styrelseordförande i Munktell Science Park.

Näringslivsdirektör Niklas Edmark som även är styrelseledamot tar vid som tillförordnad VD för MSP från och med idag. Niklas är väl insatt i bolagets verksamhet.

Teresa Laurén, styrelseordförande Munktell Science Park
teresa.lauren@eskilstuna.se, 076-054 55 77