myHealthAccount byter namn till hälsokonto.se i Sverige

Infogosoft driver vidare sin tjänst myHealthAccount under namnet hälsokonto.se i Sverige.hälsokonto.se är ett personligt hälsokonto från Infogosoft som har varit i drift sedan 2010.

–  Med hälsokonto.se vill vi tydliggöra vår satsning på den svenska marknaden, säger Ann Fatton, marknadsansvarig på Infogosoft. myHealthAccount kommer att finnas kvar för andra delar av världen, där vi idag också har användare. Framtidens satsningar kommer att ligga på skräddarsydda och spännande innovativa tjänster för både patienter och vårdsidan.

Infogosoft välkomnar härmed  alla nya och gamla användare - privatpersoner och  kunder - till hälsokonto.se.