Våra fyra mest lästa blogginlägg 2017

Blogginlägg   •   Dec 22, 2017 10:00 CET

2017 närmar sig sitt slut och vi ser nog alla fram emot lite julledighet för att sedan ta nya tag 2018. Men vi har ju trots allt några dagar kvar på det här året... Kanske har du lite tid över i mellandagarna att läsa ikapp sånt som du inte hunnit med tidigare? Här är våra fyra mest populära blogginlägg under 2017!

1. Kom igång med podcasts - det här behöver du

Det klart mest lästa blogginlägget under 2017 är det här - om hur man kommer igång och arbetar med podcasts. Många matnyttiga tips för dig som vill börja experimentera lite med med poddar!

2. 18 PR- och kommunikationsexperter om hur du skapar det perfekta nyhetsrummet

I åtta år har Mynewsdesk prisat kommunikativa företag i form av utmärkelsen ”Årets Nyhetsrum”. Tävlingen fortsätter, men byter nu namn till Mynewsdesk's Digital PR Awards. Nomineringsperioden är i full gång! I det här blogginlägget delar tidigare vinnare med sig av sina tips för att bygga ett bra pressrum för att lyckas med PR-aktiviteter.

3. Hon har formeln för att nå 100 miljoner människor

Sofia Juhlin, Global Head of Marcomms, är en av huvudpersonerna bakom kampanjen 100 million reach, som senare också resulterade kampanjen Give a *Beep* - ett samarbete mellan Mynewsdesk, Edelman Deportivo och Hövding. Här berättar Sofia om framgången och hur man ska tänka för att nå 100 miljoner människor i förtjänad media.

4. 4 tips från journalister till kommunikatörer

Det här blogginlägget släpptes i samband med vår årliga journalistundersökning, där vi låter journalister själva dela med sig av sin syn på kommunikatörer, medielandskapet och framtiden. Här hittar du deras fyra främsta tips till oss kommunikatörer för att vårt samarbete ska fungera bättre.

Kommentarer (0)