Prisutdelning hos Mynewsdesk

Prisutdelning hos Mynewsdesk

Med bara dagar kvar innan nomineringarna till Årets Pressrum presenteras kan vi berätta att årets prisutdelning kommer ske hos oss på Mynewsdesk. Den 11e december är alla nominerade företag inbjudna till prisutdelningen!

Nomineringsarbetet är nu inne på upploppet och under nästa vecka kommer alla nominerade att presenteras. Vi har fått in mängder av bidrag via mail och Twitter och det har varit svårt att begränsa de nominerade till fem i varje kategori.

Där nomineringsarbetet nu snart slutar kommer juryarbetet att ta vid. En noga utvald Mynewsdesk-jury kommer då att börja gå igenom alla företag och organisationer som nominerats i de olika kategorierna. Detta arbete kommer ta flera veckor och inte förens den 11e december kommer vinnarna att presenteras.

Prisutdelningen sker sedan med pompa och ståt hos Mynewsdesk. Så om ditt företag blir nominerat nästa vecka får du förbereda dig på en fantastisk kväll hos oss på Mynewsdesk!