Under vår visningshelg kan du besöka vårt nya visningshus Smart 151 i Borås.

Stor visningshelg 14-15 mars

Helgen 14-15 mars bjuder vi in till en stor visningshelg. 14 visningar på 11 orter ger er möjlighet att besöka oss såväl norrut som söderut i landet. Varmt välkomna att uppleva ett äkta Myresjöhus!

Klicka här för att se alla helgens visningar.

Taggar

Myresjöhus ingår i OBOS Sverige AB, Sveriges ledande huskoncern, som ägs av norska OBOS. I OBOS Sveriges verksamhet ingår förutom varumärket Myresjöhus även SmålandsVillan, OBOS och OBOS Kärnhem. OBOS Sveriges årsomsättning är cirka 2 miljarder kronor och antalet anställda cirka 900. Exportverksamheten omfattar huvudsakligen de nordiska länderna. Sedan starten 1927 har den svenska verksamheten levererat över 150 000 hus. Huvudkontoret är beläget i Myresjö, strax utanför Vetlanda i Småland, där vi också har en av Europas modernaste produktionsanläggningar. Vi har även produktionsanläggningar för volymhus i Vrigstad och Sundsvall. OBOS Kärnhems fabrik ligger i Sävsjö.