Brf Bambi säljstartat i Lilla Edet

Pressmeddelande   •   Feb 25, 2015 09:17 CET

Natursköna Ekeberg ligger i Lödöse, Lilla Edets kommun. Här bygger Myresjöhus 22 välplanerade enplansvillor i bostadsrättsform.

Villorna är på 107 m² vardera och är fördelade på tre sovrum, ett helkaklat badrum, gästtoalett, allrum och kök. Husen är uppförda i bostadsrättsform och ytorna är välplanerade i ett plan. Husen har låg energiförbrukning.

På gång- och cykelavstånd från Ekeberg ligger Lödöse centrum med förskolor, låg-, mellan- och högstadieskola samt Elfhems gymnasium. Där finns också bekvämligheter såsom mataffär, idrottsanläggningar och restauranger.

- Läget i kombination med den stora efterfrågan på bostadsrätter hoppas vi ska attrahera en bred publik, säger projektutvecklare Johan Kruse.

Johan Kruse, tel 070-643 39 43

Myresjöhus ingår i BWG Homes AB, Sveriges ledande huskoncern, som ägs av BWG Homes ASA. I koncernen ingår dotterbolagen Myresjöhus AB, SmålandsVillan AB och Myresjö Mark AB. Årsomsättningen är cirka 2 miljarder kronor och antalet anställda cirka 600. Exportverksamheten omfattar huvudsakligen de nordiska länderna. Sedan starten 1927 har vi levererat ca 90 000 hus. Huvudkontoret är beläget i Myresjö, strax utanför Vetlanda i Småland, där vi också har Europas modernaste produktionsanläggning. Vi har även produktionsanläggningar för volymhus i Vrigstad och Sundsvall.

Kommentarer (0)