Ett andetag-nytt företag till Nääs Fabriker!

Pressmeddelande   •   Jun 30, 2016 12:05 CEST

Företaget Ett andetag flyttar in i en av våra nya lokaler i slutet av sommaren. Ett andetag erbjuder kurser inom stresshantering och personlig utveckling samt tjänster som avspänningsmassage och stresshanteringskonsultationer.

Företaget drivs av Anna Storåker som arbetar som hälsoutvecklingskonsult riktat mot privatpersoner och företag. Hon har lång erfarenhet av ledarskap och arbetsmiljöfrågor inom kommuner i Sverige och Norge. Kurser som erbjuds är bland annat MediYoga, barn- och familjeyoga, mindfulness, balans i livet och massage.

Ett andetag flyttar in i slutet av augusti och blir granne med bland annat Regale Industrisömnad,Lisalisa och Fotograf Linda Jönér.

KONTAKTUPPGIFTER

Tfn: 0704-185167
E-post: info@ettandetag.se

www.ettandetag.se

Nääs Fabriker är en historisk bruksmiljö som rymmer en framgångsrik hotellverksamhet, butiker, kafé och kontorslokaler i natursköna omgivningar i Tollered vid sjön Sävelången. Nääs Fabriker ägs av Ernst Rosén sedan 1990 och har sedan dess utvecklats och förfinats. Utvecklingen av Nääs Fabriker har präglats av omsorg om varje liten detalj och respektfullt bevarande av den ursprungliga 1800- och tidiga 1900-talsarkitekturen. Interiören både i hotell och konferensdelen genomsyras av en konsekvent, smakfull design med vackra material och påkostade detaljer. Samma gäller kontorsdelarna.

Kommentarer (0)