Nackademin <3 Musikhjälpen

Nackademin <3 Musikhjälpen

EVENT. Välkommen till en förmiddag i Musikhjälpens tecken! Den 15 december kl. 8.30-13.00 kommer vi att hålla i ett kombinerat Musikhjälpen/Lucia/vernissage-mingel på Nackademin i Solna för alla studenter, studenters nära och kära, ledningsgrupper och andra samarbetskontakter. Kom förbi och säg hej och köp julkort!

Några av våra förpackningsstudenter har designat och producerat fantastiska julkort med (sjukt fina) olika motiv som vi kommer att sälja i buntar med 18 stycken vykort i varje. Buntarna kostar 200 kr styck och alla pengar går oavkortat till Musikhjälpen.

En liten preview:

nackademin hjärta musikhjälpen

Skriv in den 15 december i kalendern redan nu. Vi kommer att livesända Musikhjälpen hela dagen och ha julpysselhörna med glögg och pepparkakor! Här hittar du eventet.

Kan du inte vänta till den 15e december? Ingen fara! Vi har skapat en digital insamlingsbössa. Klicka här för att skänka en slant!

Vi vet att mångas hjärtan bankar för Musikhjälpen och detta är ett fantastisk möjlighet att bidra till en bättre värld samtidigt som vi har ett supertrevligt tillfälle att komma i riktig jul-mode!

Musikhjälpens insamling i år går till klimatrelaterade katastrofer och går av stapeln 13 december. Här kan ni läsa mer om Musikhjälpen.

Nu kör vi! Nackademin ♥ Musikhjälpen!