Lansering av Omni - nästa generations bärsele

Pressmeddelande   •   Feb 03, 2017 11:42 CET

Najells lansering av Omni på NK med frukost från Gateau.

På torsdagen den 2 februari var det dags för lanseringen av Omni - nästa generations bärsele. Najell samordnade eventet tillsammans med NK lek & baby och Sheila Arnell som driver barnplaggsguiden.se. De speciellt inbjudna gästerna fick en presentation av Omni från Najells VD och medgrundare Niklas Najafi och det blev en härlig stämning där alla fick en chans att prova Omni och ställa frågor.

- Vi är nöjda med vår lansering av Omni och vill rikta ett stort tack till alla som varit med och bidragit till att det blev så bra, hälsar Niklas.

Omni är en bärsele som är ergonomisk för barnet från födseln, samtidigt som den ger marknadens bästa viktavlastning för användaren. Det är den enda bärselen familjer behöver, då den kan användas ända tills barnet blir tre år gammal. Najell vill ge dagens föräldrar valfrihet att göra vad som passar deras familj bäst och den friheten får de med Omni.

Det finns två inställningar på Omni som gör det möjligt att variera selen efter barnets ålder. I new born-läget får barnet den rekommenderade ergonomiska M-kurvan för höfterna och C-kurvan för ryggen. Från sex månaders ålder kan du använda det medföljande hip seat, vilket förflyttar all vikt till användarens höfter och du har möjlighet att bära ditt barn så länge ditt barn vill bli buret.

Kontakta Najell för en privat visning eller besök någon av de exklusiva återförsäljarna i februari.