Najell välkomnar till lanseringsevent på NK i Stockholm

Pressmeddelande   •   Jan 26, 2017 07:39 CET

Ergonomisk från dag 1

Najell kommer i samarbete med Sheila Arnell, som driver Barnplaggsguiden.se, genomföra ett exklusivt lanseringsevent av Omni - den nya generationens bärsele. Najell har arbetat med innovativa lösningar för att kunna erbjuda en marknadsledande ergonomisk bärsele för barnet och föräldrarna. Omni rekommenderas av International Hip Dysplasia Institute som en höftvänlig bärsele för barn.

Eventet kommer äga rum på NK i Stockholm den 2 februari 2017, kl. 09.00-10.00. (Insläpp från 08.45). Vi bjuder på frukost och presentation av Omni.

Om du är intresserad av att komma på eventet, kontakta: niklas@najell.com eller ring 073-7701159.

OBS: Endast anmälda gäster och det finns ett begränsat antal platser tillgängliga.