Så blir du en framgångsrik entreprenör - Nannynu!s grundare i Svenskt näringsliv

Nyhet   •   Mar 12, 2015 11:32 CET

Nannynu!s grundare Jeanette Holm är den 12/3 i Svenskt Näringsliv med sin gästkrönika ”Så blir du en framgångsrik entreprenör”.

Jeanette Holm är i tidningen Svenskt Näringsliv där hon beskriver vad en entreprenör bör fokusera på och hur en enkel idé kan bli till ett framgångsrikt företag. Jeanette tar även upp rutavdragets betydelse.

"Jag bestämde mig för att starta med något enkelt, som jag hade kunskap om och som jag snabbt kunde börja tjäna pengar på. Resultatet blev Nannynu!, Sveriges största barnvaktsföretag. I år omsätter vi runt 30 miljoner och har över 900 barnvakter och ca 20 personer som arbetar med att driva bolaget."

Läs hela Jeanettes gästkrönika här.

Idag är Nannynu! Sveriges största barnpassningsföretag och är verksamma i Stockholms län, Uppsala län, Göteborg med närkommuner och Malmö med närkommuner.

Kommentarer (0)

Kommentera