Yoga som du med personlig assistans eller utan kan delta i. Yoga för alla helt enkelt.

Blogginlägg -

Jag fortsätter att utveckla Yogan.

Mitt mål är att min yoga skall vara tillgänglig för alla människor. Jag vill också att vi yogar tillsammans. Alla mår bra av att delta i vår anpassade yoga. Anpassning är för mig att tillse att yogan just i rummet, just  i stunden ger möjlighet för alla att delta. Detta är min utmaning och min passion.

På Hjultorget (Kistamässan) 20-21 maj kommer du att ges möjlighet att höra mer om yogan som jag anpassat du ges även tillfälle att få prova på hur ett pass kan kännas.

Besök oss på Hjultorget och delta på vårt seminarium kring Yoga.

Besök oss gärna i vår monter B03 också så får du glass och kan ställa alla dina frågor du har kring NÄRA och vår assistans.

Onsdag den 21 maj

10.00-10.45 Yoga som passar alla i seminarium lokal M3
Yoga för alla medicinsk yoga som utförs sittande på stol avslutas med gongbad. ( ljudvibrationer av en metall gong)
Ingrid Wikström. Arrangeras av: NÄRA