Pressmeddelande -

PSI GROUP ASA väljer BizView för Rapportering, Budget-/Prognoshantering och beslutsstöd som koncerngemensam lösning

Vi är glada över att kunna meddela att PSI Group ASA har valt BizView som koncerngemensam lösning för rapportering, budget- och prognostisering samt beslutsstöd. PSI Group ASA består av dotterbolagen CashGuard AB, SQS Security Qube System AB, PSI Systems AB, PSI Antonson AB och Antonson Etikett AB.

Förutom central hantering med koncerngemensamma lösningar så kommer respektive dotterbolag att hantera sina egna bolagsunika lösningar.

För mer information kontakta: goran.stridbeck@ncg-group.com

Om BizView och NCG Group

BizView är ett av de ledande systemen inom prognostisering, budgetering och rapportering i Norden. Programvaran erbjuder ett webbaserat Excel-liknande användargränssnitt i kombination med kraftfull workflowstyrning. BizView är en öppen lösning som även passar bra ihop med QlikView och Microsofts beslutsstödslösningar. BizView utvecklas och marknadsförs av NCG Group med kontor i Stockholm och Oslo, samt systemutveckling i Skellefteå. NCG Group har drygt 500 kunder där över 1000 företag använder våra lösningar.

För mer information se www.ncg-group.com

About PSI Group

PSI Group is a leading global provider of the market's most reliable cash handling solutions and the leading systems integrator of retail technology solutions in Norway and Sweden.

PSI Group is headquartered in Rælingen (Norway) and has about 315 employees in Scandinavia and Europe. The company is listed on the Oslo Stock Exchange.

For further information:  www.psigroup.no