Netigate ett av Sveriges snabbast växande teknikföretag – fyra år i rad.

För fjärde året i rad har Netigate tagit en topplacering på Deloitte Technology Fast 50 Sweden. En tillväxt på 495% under perioden 2006-2010 placerar Netigate på plats 34 i rankingen av de mest snabbväxande teknikföretagen i Sverige.

Deloitte och Svenska Riskkapitalföreningen rankar årligen de 50 snabbast växande teknikföretagen i Sverige. Netigate, som tillhandahåller tjänster och lösningar för online-undersökningar på nätet och via mobiltelefonen, tar för fjärde året i rad en topplacering.

– Vi känner oss stolta över att för fjärde året i rad få denna utmärkelse och ser det som ett bevis på att vi levererar en produkt som verkligen genererar ett stort värde till våra kunder oavsett vilket konjunkturläge vi befinner oss i, säger Victor Molander, VD på Netigate.

Netigate har under de senaste åren mottagit många fina priser och utmärkelser tack vare sin snabba och stabila tillväxt. För några veckor sedan blev företaget utsett till Superföretag av tidningen Veckans Affärer.

• deloitte technology fast 50 award
  • deloitte fast50
  • utmärkelse
  • stark tillväxt
  • företagande
  • framgångsrik
  • award
  • entreprenörskap
  • entreprenör
  • expansion

Netigate tillhandahåller lösningar och tjänster för undersökningar via webben och mobilen. Vi ger dig och din organisation möjlighet att genomföra avancerade undersökningar enkelt.

Netigates huvudkontor finns i Stockholm och vi har ytterligare kontor i Oslo, Warszawa, Berlin och Wiesbaden.Företaget bedriver även försäljning mot Österrike, Schweiz, Danmark och Storbritannien. Vi har många av Europas mest intressanta företag som kunder och vi är glada att bidra till deras framgång!