Gaming och OLED TV när kunderna får välja under mellandagarna  hos NetOnNet.
Gaming och OLED TV när kunderna får välja under mellandagarna hos NetOnNet.

Gaming och OLED TV när kunderna får välja under mellandagarna hos NetOnNet.

Med en stark och högintensiv julhandel i ryggen ökar handeln än mer hos NetOnNet under mellandagarna. NetOnNets kundlöfte med ständigt låga priser gillas av kunderna och tillströmningen under årets mest intensiva period visar tydliga resultat.

Kraftig försäljningsökning
Julhelgerna har visat på kraftiga försäljningsökningar för NetOnNet. En fördubblad försäljning under Black Fridayhelgen lade grunden för en julhandel i december med stark tillväxt.
- Vår förväntan på mellandagarna hittills har mer än fyllts, där vi bland annat ser att vår satsning på OLED TV har mer än fördubblad försäjning jämfört mot föregående år så här långt.Vi ser ökningar både i vår webshop men även i våra Lagershopar.
- Det visar tydligt att vårat omfattande arbete med kundfokus gällande rätt sortiment, rätt prisbild samt även NetOnNets omnikanalupplägg hjälper kunderna att handla på deras villkor. När, var och hur det passar dem säger Ulrika Sohtell, Marknadschef på NetOnNet.

Populäraste produkterna
- Populärast är Gaming, OLED TV och mobiltelefoner. Inte helt oväntat och vi verkar ha kunna mött upp kundernas förväntan på produkter riktigt bra. Kunderna vet att de har fått ett ärligt och bra pris och kan fortsätta att njuta av julhelgen. Men veckan är inte slut ännu så de som ännu inte har hunnit med att fynda har fortfarande chansen – men man bör nog skynda sig om man vill hitta just sitt fynd då varorna går med strykande åtgång fortsätter Ulrika Sohtell, Marknadschef

Topplistan på sålda varor 25 och 26 december
1. OLED55B7V