Extra bolagsstämma för NetOnNet

Pressmeddelande   •   Dec 08, 2000 11:28 CET

Extra bolagsstämma för NetOnNet - Alfred Berg-chefen in i styrelsen

Idag den 8 december hölls en extra bolagsstämma för NetOnNet AB. På bolagsstämman informerades att styrelseledamoten Lars Ahlman avgår och ny styrelseledamot är Risto Silander, VD för Alfred Berg.

Stämman gav också styrelsen bemyndigande om att utge skuldebrev med optionsrätt till teckning av aktier, med maximal utspädning på 3 %.

NetOnNet – Hemelektronik till lagerpris
Sedan 1999 säljer NetOnNet hemelektronik från både egna och välkända varumärken direkt från lagerhyllan och på lite mindre fina adresser än våra konkurrenter. Resultatet blir lagerpriser på bland annat TV, hemmabio, digitalkameror, datorer och mycket mer, varje dag, året runt. Istället för enstaka ”reafynd” och ”prischocker” bjuder vi på upptäcktsfärd bland ständigt röda prislappar på Internet i både Sverige och Norge eller någon av våra tolv Lagershopar. Vårt huvudkontor ligger i handelsstaden Borås. Vid ett besök hos oss förstår man hela innebörden i de vackraste ord vi vet ”Kolla alltid med oss först”.

Kommentarer (0)