Dags för Netto i Laxå

På torsdag den 17/11 slår Netto upp portarna till en ny butik, denna gång i Laxå. På Netto får kunderna mer för pengarna, här erbjuds kvalitetsprodukter till lågt pris och nya spännande varor varje vecka på Marknadsplatsen. Kedjan har nu funnits i Sverige i 14 år och har närmare 160 butiker.

– Vi ser Sverige som framtidens marknad för discount. Vi på Netto vill vara en garant för låga priser i Sverige och ser oss som vakthund på priserna. Vi sätter ära i att ge kunderna mer för pengarna och är mycket glada att vi nu fortsätter vår expansion med en ny butik i Laxå, säger Bent Holm som är VD för Netto i Sverige.

Våra nya kunder i Laxå möts av ett inarbetat koncept bestående av ca 2000 varor i fast sortiment samt Marknadsplatsen med nya varor varje vecka, där det är först till kvarn som gäller. På Marknadsplatsen erbjuds spännande klipp på både matvaror och non food.

Kunderna får också bekanta sig med vårt samarbete med mindre svenska leverantörer under samlingsnamnet Smultronställen och med vårt egna märke Premieur som erbjuder hög kvalitet till bra priser - mer lyx för pengarna helt enkelt. Nu inför julen är butikerna extra välfyllda med dessa Premieur-varor.

Givetvis finner man ekologiska produkter på Netto. Bland annat inom färskvaruområdet ser vi just nu en stor framgång och det ekologiska sortimentet fortsätter att växa.

För att inte missa något hoppas vi att våra nya kunder följer oss både på Facebook och Instagram och naturligtvis att de håller utkik i vårt marknadsblad.

I butiken i Laxå arbetar ca 10 personer, vilka vi är fantastiskt glada över att hälsa välkomna till Nettofamiljen.

Klockan 8.00 på torsdag den 17/11 öppnar vi på Ramundervägen 52 – välkomna!

För ytterligare information, kontakta gärna: Bent Holm, VD för Netto i Sverige, 0346-69 60 00 el. bent.holm@netto.se

• Laxå