Vi lanserar GO EKO

På Netto presenterar vi med stolthet vårt nya ekologiska varumärke GO EKO!

Med vårt eget varumärke GO EKO vill vi göra det enkelt för dig att välja en hållbar livsstil. Genom att välja ekologiska varor är du med oss och arbetar för en mer klimatsmart värld.

Vi på Netto tar ekologiskt på största allvar. Dels för att ni, våra kunder, efterfrågar ekologiska alternativ, och dels för att vi vill arbeta aktivt för att minska vårt ekologiska fotavtryck. För oss är det också viktigt att ekologiska varor inte ska kosta mer, därför håller GO EKO samma låga prisnivå som våra andra varor. GO EKO – för din, miljöns och plånbokens skull.

- Detta är en del av vår framtida strategi och är något som vi sätter stort fokus på. Det är något som vi kommer arbeta med kontinuerligt och varumärket kommer växa med fler produkter, säger Bent Holm VD för Netto Sverige.