24 Solutions

24 Solutions får utmärkelsen Symantec Data Protection Specialization

Nyhet   •   Okt 15, 2010 09:11 CEST

Symantec meddelade nyligen den kommande lanseringen av deras utökade partnerprogram, som är byggd på Solution Specialization och ett integrerat konsultprogram. Det utökade programmet poängterar att kärnan är färdighet, kapacitet och kompetens, vilket Symantec's partners har i deras branschledande produkter och tjänster.

Med det utökade programmet som lanseras först i november 2010, rekryterar Symantec redan viktiga och kompetenta partners för Solution Specialization för att kunna leverera konsultation under pilotprogrammet.

24 Solutions är därför mycket glada att meddela att de har fått Symantecs Data Protection Specialization.

Paul Lyden, Symantecs chef för partnerprogram i EMEA, kommenterar:

- Vårt förbättrade partnerprogram Symantec Solution Specializations betyder att Symantec's förtroende och tillit till en partners förmåga att ge slutkunderna stöd på allra högsta nivå för Symantecs lösningar höjs. Det glädjer mig att 24 Solutions har uppnått Data Protection Specialization under vårt pilotprogram, det är ett stort stöd för värdet av vårt partnerprogram och ett erkännande av att Symantec att 24 Solutions kan erbjuda sina kunder förstklassig konsultation.