360-IT Sverige AB

360 IT Sverige AB söker ansvarstagande och utåtriktade IT tekniker

Nyhet  •  2011-03-03 16:05 CET

Vi söker dig som praktiskt har arbetat under ett antal år med IT drift på ett företag eller gärna mot olika kunder. Du behöver ha djup kunskap inom något av följande områden, och även en bredd som gör att du kan helheten. Server, klienter, nätverk, backuplösningar eller Exchange. Vi ser helst att du har någon aktuell certifiering inom Microsofts produktfamilj Office.

360 IT hyr din IT avdelning AB finns i ljusa lokaler nära tunnelbana Östermalmstorg. Våra kunder finns i Stockholm innerstad. Vi är oftast ute hos kund och gör nytta men samlas också för kunskapsöverföring och gemenskap vid olika tillfällen. Hos oss råder en mycket god kollegial stämmning med plats för både skratt och allvar.

Är du den vi söker, eller känner du någon som passar in på beskrivningen, ta kontakt med Stefan Krantz på telefon 08-732 4031 eller mobil 0708-138063 eller via e post stefan.krantz@360-it.se

360 IT Hyr din IT avdelning AB är ett tjänsteföretag som tar hela ansvaret för våra kunders IT miljö, inklusive licenshantering, hårdvara och support till användarna, alltid till ett fast pris per månad. Våra kunder finns i Stockholms innerstad och varje kund får en "egen" kontaktperson som ansvarar för alla frågor och arbeten. Engagemang och kompetens är viktiga ledord för oss i allt arbete med våra kunder.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom