Diös Fastigheter

Åre Kapitalmarknadsdagar 2012

Nyhet   •   Mar 08, 2012 10:37 CET

Ledande företrädare för några av de intressantaste och mest aktuella bolagen i Sverige finns på plats och presentera sina rapporter och nyheter. På plats finns ägare och koncernledningar, viktiga svenska och norska aktörer och intressenter samt några av de bästa tillväxtbolagen i Skandinavien. Årets arrangemang går av stapeln på Copperhill Mountain Lodge. För tredje året arrangeras denna mötesplats, en unik möjlighet att knyta kontakter, bygga nätverk och skapa affärer utifrån temat Impact Investments. Noterade bolag rapporterar och intervjuas medan framgångsrika entreprenörer berättar sina hemligheter . Tillsammans med ett antal intressanta skandinaviska aktörer, representanter från regering, departement, riskkapital, investerare och finansiärer som genomför paneldebatter och diskussionsforum skapas två av de bästa kapitalmarknadsdagarna 2012. Moderatorer är Jenny Strömstedt, programledare TV4 och Gunther Mårder, VD för Aktiespararna i Sverige.

DIÖS- och INVESTADAGEN

Torsdag den 8 mars

Moderatorer: Jenny Strömstedt/Gunther Mårder

Deltagare: SVCA Svenska Riskkapitalföreningen VD Marie Reinius, Politiker Gudrun Schyman, Inlandsinnovation VD Gunnar Olofsson, Eurocon VD Peter Johansson, ALMI Företagspartner Vice VD Anna Hallberg, Spaceport Sweden CEO Karin Nilsdotter, Rapunzel of Sweden VD Ida Backlund, Blondinbella AB mfl VD Isabella Löwengrip, Diös CEO Christer Sundin, Investa Styrelseordförande Bengt-Göran Persson, Vasa Bryggeri VD Niclas Nilsson, Aviva Investors Managing Director – Nordics Tove Bångstad, Swedish Incubators and Science Parks CEO Magnus Lundin, VD Norrlandsfonden Lars-Olof Söderström