Aktiv syn Sv. försäljnings AB

Ändring av godkända hälsopåståenden för Klarin Perfekt.

Nyhet   •   Okt 07, 2012 20:17 CEST

Marknadens mest kompletta extrakt av blåbär,med lutein,zeaxatin,och Omega 3 samt l-glutation, har nu fått klarsignal och godkännande från svensk egenvård av nya texter för kommande förpackningar.  Tack vare den omfattande kompositionen av många samverkande näringsämnen utöver extrakt av blåbär, får vi använda oss av följande text:

Klarin Perfekt med blåbärsextrakt, vitamin B2 och zink bidrar till att bibehålla nornal synförmåga. Blåbär och Pine bark från tall främjar cirkulationen i blodkärlen.Vitamin B1, B2, B3, B6, B12, C och koppar bidrar till nervsystemets normala funktion. Vitamin B2, C, E, zink, mangan, koppar och selen är antioxidanter som skyddar kroppens celler mot oxidativ stress.

Rekommenderat dagligt intag 1 kapsel vid frukost.

Läs mera och hela bipacksedeln  på vår hemsida om denna och övriga helt unika produkter störningar i mage-tarm, kolesterol, fetma, bantningsmedel. Tips och goda råd. Länkar till expertis. Alla produkter under GMP = läkemedelsstandard. Återförsäljare sökes. Besök vår nätbutik. Omgående leveranser mot faktura.

www.aktivsyn.se

218 artiklar, alla om hälsa, mycket om tarmstörningar, diabetes,gula fläcken, fetma, synstörningar, kolesterol med mera. Länkar till artiklar och expertis.