Babyshop.com

Äntligen är Nova Star på plats!

Nyhet   •   Feb 16, 2011 14:58 CET

På hala isvägar har de fraktats långvägars för att nå Babyshop´s butik i tid. Ett färgkalas inspirerat av streetmodet, men med en lekfull prägel.

Jag pratar självklart om Nova Stars efterlängtade vårkollektion 2011 som precis körts in direkt på lagerhyllorna!

I kollektionen hittar du huvtröjor, jeans, mössor, t-shirts, jackor, klänningar, skjortor, scarfs, shorts, kjolar och mycket mer! Allt med Nova Stars egna särskilda stil med attityd som barnen gärna tar på sig utan krångel på morgonen!

När Nova Star lanserar sina kollektioner varje säsong brukar köerna ringlas utanför butikerna som är lyckliga nog att få sälja märket. Av den anledningen känns det extra smidigt att kunna vara en av de första att haffa favoriterna Online. Babyshop.se är en av de första att erbjuda vårens kollektion, så skynda dig att njuta av denna Nova Star-fest!

Om Nova Star

Svenska märket Nova Star gör sköna barnkläder för lekfulla och busiga barn. Stilen är inspirerad av street. En hållbar trend och produkt som aldrig går ur tiden måste vara vad hållbar utveckling är inom mode. Hållbar utveckling inom konfektion måste då vara att skapa kläder som har bra kvalitet, håller länge och kan användas länge, ärvas eller säljas vidare.

Om Babyshop

Babyshop.se är en av Sveriges ledande butiker för barnkläder, barnvagnar, leksaker och skötväskor. Hos Babyshop.se finns varumärken som Molo, Nova Star och Skip Hop. Idag har familjeföretaget kunder i över 20 länder och har snabbt blivit en stark aktör när det kommer till designade barnkläder. Den mobila butiken lanserades maj 2009 som en av Sveriges första och har sedan dess blivit en viktig del i Babyshops försäljning.