Alfombra Roja

Affärer för Murcia i de nordiska länderna

Nyhet   •   Okt 17, 2010 11:14 CEST

Den 1 september fick Institutet för Utveckling av Regionen Murcia (El Instituto de Fomento de la Región de Murcia) en ny medlem i nätverket för marknadsföring av regionen Murcia utomlands. Den nya medlemmen Maribel Álvarez, grundare av Alfombra Roja, kommer att ansvara för Murcia region i de nordiska länderna (Sverige. Finland, Norge och Danmark). Genom Maribels Álvarez företag Alfombra Roja får Institutet för Utveckling av Regionen Murcia ett nytt marknadsföringskontor i Stockhom.

Det nya marknadsföringskontoret i Stockholm kommer att hjälpa företag från Murcia att hitta nya affärskontakter, arrangera profesionella intervjuer, studiebesök eller andra arbetsmöten i samtliga nordiska länder.

Alfombra Roja organiserar affärsdelegationer, sätter upp besöksprogram för företag som söker affärskontakter eller myndighetskontakter, ger stöd till företag under deras deltagande på mässor och tar fram marknadsanalyser.