Hjärntrusten Management

Aktivitetsbaserade arbetsplatser, ABW, A2, Next Office - Workshop 17 september

Nyhet   •   Sep 05, 2014 11:25 CEST

Aktivitetsbaserade arbetsplatser, ABW, A2,Next Office. Kärt barn har många namn.Men vad innebär det egentligen?

Hur har våra arbetsplatser utvecklats från 1900-talets början fram till idag och hur kommer de att se ut imorgon? Är den aktivitetsbaserade arbetsplatsen framtidens melodi eller bara en tillfällig fluga?

Hjärntrusten i samarbete med Inredningspartner bjuder in till en workshop om framtidens arbetsplatser. Vi presenterar aktuell forskning, nya koncept och blickar även bakåt i historien.

Du är varmt välkommen till Råbylunds Gård, Prästavägen 12 i Lund, onsdagen den 17 september, kl. 15:00 - 17:00.

Workshopen är kostnadsfri men anmälan krävs.

O S A senast den 10 september till asa.elgameil@hjarntrusten.se

Inredningspartner består av oberoende konsulter inom förändring och utveckling av arbetsplatser, fysiska miljöer och mötesplatser. De har varit verksamma i Lund sedan 2009. Workshopen leds av Carl Magnus Persson, som har erfarenhet av förändrings- och inredningsprojekt från bl.a Systembolaget, Coca-Cola, Kinnarps och EFG.