Topguard Security AB

Android Server Record - Nya generationen spionmjukvara för mobiltelefoner

Nyhet   •   Dec 20, 2011 10:56 CET

Android Server Record är en spionmjukvara som installeras i valfri Android, Blackberry & WP-mobiltelefon och sedan dold ger dig fullständig avlyssning och övervakning av den mobiltelefonen utan att användaren av mobiltelefonen är medveten om detta. Spionmjukvaran ser till att du kan lyssna av & läsa ALLA samtal, SMS, MMS, samtalslistor, kalenderinlägg, bilder, video och GPS positioner, när du vill, var du är befinner dig.

Android Server Record installeras i mobiltelefonen och utför sedan följande funktioner som sedan skickas till en server som endast du har tillgång till och kan använda, när du vill, vart du än befinner dig i världen:

- Spelar in alla telefonsamtal, alla samtal som sker med mobiltelefonen skickas dolt till ditt konto så att du kan lyssna av dem när du vill, vart du är befinner dig.

- Spelar in samtal som sker runt telefonen, du bestämmer när och under hur lång tid samtal runt telefonen skall spelas in och sedan skickas till ditt konto.

- Kopia på alla ingående & utgående SMS, mobiltelefonen skickar Kopia på alla SMS som sedan kan läsas efter datum och tid de skapades och skickades.

-  Samtalshistoria, mobiltelefonen skickar löpande alla framtida men även gjorda samtalslistor(upp till en månad bakåt) till kontot och sorterar dessa på datum och tid.

- GPS, du kan få position på mobiltelefonen och användaren när du vill. En detaljerad karta på kontot visar alla positioner och positionshistoria.

- Bilder och video, alla bilder & videon som redan finns och som skapas i mobiltelefonen kommer automatiskt skickas till kontot för senare beskådan.

- Bokmärken & surfhistoria, alla befintliga & framtida bokmärken och webbadresser som sparas och besöks kommer att skickas till kontot så att du har full kontroll på var användaren varit och vilka hemsidor & adresser som telefonen varit på.

- Kalender, alla inlägg, både befintliga och nya, kommer att skickas till kontot löpande så att du har full koll på planer och information.

- Kontakter, alla kontakter, både telefonkontakter men även emailkontakter kommer att skickas till kontot iform av namn, telefonnummer & emailadresser.