Gotosweden

Arbeta på Gotosweden

Nyhet   •   Jul 23, 2012 14:36 CEST

Gotosweden utökar nu sin organisation och söker 2-4 säljare samt eventuellt en marknads/VD assistent. Efter snart tre år på marknaden i både uppgång och nedgång kommer vi nu inom kort att lansera nya funktioner och nya tjänster.  Gotosweden har sitt kontor i centrala Kungsbacka samt en person verksam i Stockholmsområdet. Sök tjänsten på Sveriges kanske mest spännande företag inom turism. Jobbstart är planerat till september eller så snart som möjligt och tjänsten/tjänsterna gäller 100% med provanställning att börja med.

Tjänsten som säljare

Som säljare på Gotosweden måste du vara beredd att ena dagen sitta vid förhandlingsbordet med någon av Sveriges större hotellkedjor för att nästa dag sitta till bords på någon gårdsbutik i Smålands inland. Du säljer inte bara en produkt utan också en vision. En vision att vara med och påverka svensk turism och att skapa ett Sverige på riktigt! 2-3 dagar i veckan befinner du dig på resande fot och just nu behöver vi säljare i områdena mellansverige, Skåne/Blekinge och södra norrland.

Vi ser att du som söker har

-       Gärna erfarenhet från turistbranschen (ej att förväxla med resebyråbranschen) men dock ej något krav

-       Du har tidigare arbetslivserfarenhet

-       Du har körkort

-       Talar och skriver obehindrat på svenska och gärna engelska

Tjänsten som assistent

När ett bolag växer åt alla håll och kanter blir ofta administration, ordning och reda lidande. Nu behöver vi en person som håller reda på våra kalendrar, ansvarar för inköp och har hand om inkommande samtal.

Vi ser att du som söker har

-       Du har tidigare arbetslivserfarenhet

-       Du har körkort

-       Känsla för administration

-       Talar och skriver obehindrat på svenska och gärna engelska

Skicka din ansökan till jobb@gotosweden.se. OBS! din ansökan kommer att behandlas helt konfidentiellt.