Berco Produktion

Berco öppnar Instagramkonto!

Nyhet   •   Maj 19, 2016 08:15 CEST

Torsdagen den 19:e maj lanseras Bercos officiella Instagramkonto under användarnamnet https://www.instagram.com/berco_produktion/

I lanseringen uppmanas all personal, kunder, alla leverantörer, samarbetspartners och vänner att följa Berco och visa upp Bercoskåp genom att ta egna bilder och tagga dem med hashtagen #berco

Varför vi finns på Instagram? Instagram är en mobilapplikation för fotodelning och även ett socialt nätverk. Då genomförda målgruppsundersökningar visar att bilder är ett viktigt verktyg för befintliga och presumtiva kunder, leverantörer, samarbetspartners, personal och vänner att skapa sig en uppfattning om Berco som företag och dess produkter så kommer vi ha en strategisk närvaro i denna kanal.

Ni som har instagramkonto, följ oss @berco_produktion. Ni som inte har konto kan se våra bilder här:. https://www.instagram.com/berco_produktion/ Anställda är ju en mycket viktig del av Berco.

Välkommen att tagga din jobbvardag med #berco