BIG BAG

​ BIG BAG söker Kranbilschaufförer

Nyhet   •   Jul 07, 2016 09:45 CEST

Kranbilschauffören sparar kunders tid och muskelkraft.

Att vara kranbilschaufför på BIG BAG bjuder på många utmaningar, men också möten med uppskattande kunder och nyfiken allmänhet.

BIG BAG är ett serviceföretag som lägger mycket stor vikt vid att våra kunder skall vara nöjda med oss och våra tjänster.

Vi vill förtjäna att allmänheten uppfattar oss som ett företag i framkant av effektivitet och miljötänkande.
Det innebär att vi alltid sätter kundnyttan främst, oavsett vår arbetsroll och position i företaget.

För att passa på BIG BAG måste du tycka om att möta människor.
Förstå innebörden och konsekvensen av att kunden är företagets viktigaste resurs. Helt enkelt genom att arbeta för att kunden konkret och upplevelsemässigt tjänar på att anlita BIG BAG.

Tycker du om att möta människor och gillar utmanande uppgifter? Då erbjuder vi ett jobb som säkert passar dig!
Vår verksamhet växer så det knakar och vi söker dig som vill jobba som chaufför till våra kranbilar.

Din uppgift är att samla in storsäckar och annat gods i Storstockholm. Som BIG BAG Chaufför är du en av våra viktigaste ambassadörer för att ge kunder och allmänhet en god upplevelse av vårt företag. För att trivas med jobbet värdesätter du kontakt med människor och är van att hålla huvudet kallt i stressande situationer.

Vill du beskriva dig själv som Serviceinriktad, Problemlösare, Tålmodig, Ansvarstagande och givetvis Arbetssugen?
Då är du förmodligen en människa som vi blir nyfikna på att få veta mer om!

Mer om hur det är att jobba på BIG BAG kan du läsa här