Weforyou

Boka hälsoresa före årsskiftet och tjäna tusenlappar | Weforyou

Nyhet   •   Nov 04, 2011 16:14 CET

- Vi gör en drive fram till årsskiftet för våra hälsoresor till Slovenien, säger Mariana Nagy, grundare till det ideologiskt burna företaget Weforyou.

Företaget anordnar helande resor till Brasilien och kliniken Casa de Dom Inacio där den världsberömde healern John of God håller till. Men i år utökades verksamheten till att även omfatta hälsoresor till Slovenien, med läkarundersökningar, bad i thermalvatten och individuellt anpassade behandlingar.

Och resenärerna är mycket nöjda.  Weforyou får höga betyg  i resenärernas utvärderingar.  Men för att saluföra de nya Slovenienresorna lite extra,  får de som bokar sin Slovenienresa innan årsskiftet en rabatt på 700 kr.
- Det är nästan halva reskassan. Eftersom allt ingår i resan, både läkarundersökningar, mat och behandlingar är det bara det där lilla extra som kunderna köper själv. Det brukar vara något gott vin från den biodynamiska vinodlingen eller någon örtblandning från Europas äldsta apotek som de vill ta med sig hem, säger Mariana Nagy.

Men även de som planerar att åka till Brasilien och John of God har pengar att tjäna vid bokning före årsskiftet.
- Priserna höjs efter årsskiftet med dryga tusenlappen eftersom både flyg, transfer och boende blivit mycket dyrare.  Men de som bokar sin resa före 31 december i år får åka för samma pris som förut. Det blir vår julklapp till de som bestämmer sig snabbt.

Weforyou tillämpar också något som de kallar för ”tredje gången gillt” Ett system som innebär att trogna resenärer premieras genom att tredje resan automatiskt rabatteras med en tusenlapp.  Detta gäller både för resor till Slovenien och Brasilien.

Weforyou:s hälsoresor till Slovenien
Weforyou:s helande resor till John of God i Brasilien
Weforyou:s tysta grupper till John of God i Brasilien Aktuella resdatum Slovenien
Boka en hälsoresa till Slovenien (till weforyou:s webshop)Boka en resa till Brasilen (till weforyou:s webshop)

För ytterligare information se Weforyou:s hemsida eller kontakta:

Inez Abrahamzon
inez@weforyou.se

Ulla Alvarsdotter
ulla@weforyou.se

Mariana Nagy
072-253 90 40
mariana@weforyou.se

Om Weforyou

Weforyou ägs och drivs av Ulla Alvarsdotter, Inez Abrahamzon och Mariana Nagy. De har på olika sätt drabbats av sjukdomar, kommit tillbaka och gemensamt bestämt sig för att hjälpa människor för att de ska växa och må så bra som bara möjligt är. Därför startade de verksamheten Weforyou med helande resor till John of God i Brasilien samt hälsoresor till Slovenien. Reseverksamheten kryddas med kurser och ledarskapsutbildningar som bygger självförtroende, stärker självkänsla och ökar självinsikt.

Alla aktiviteter, såväl kurser som resor, präglas av helhetstänkande där kropp, själ och ande är lika mycket värda. Det betyder i praktiken att allt Weforyou gör bygger på tanken att alla ska få uppleva, förstå och träna upp dina inre förmågor som intuition, fantasi och kreativitet.
Weforyou använder aktuell forskning, spännande föreläsningar och intressanta resemål för att maximera förutsättningarna.

Vare sig du söker helande, bra ledarskap eller välbefinnande är självkännedom en viktigt grundbult.

I Weforyou:s gemensamma meritlista ingår följande kunskaper och kompetenser:

Hypnoterapeut, hypnoanalytiker, specialpedagog, projektledare för regeringsuppdrag, medium, balettdansös, undersköterska, barnskötare, idrottslärare, friskvårdskonsulent, grafisk formgivare, utbildad i ledarskap med utgångspunkt från Bowens systemteori, förskollärare, folkhögskollärare, journalist, av framtidsforskaren Warren Ziegler utbildad processledare för "Enspirited Evisioning - Visionsbygge Inifrån", hemspråkslärare, reseledare, av Casa de Dom Inacio godkända guider, svensk representant i internationella spiritualistiska förbundet, ISF, ordförande i riksorganisationen Hela Sverige ska leva.

Weforyou för kunskap, medvetenhet och glädje.
Weforyou:s verksamhet är ideologiskt buren utan privata vinstintressen.