K3 Nordic

Boka in 26:e april i kalendern!

Nyhet   •   Feb 26, 2013 08:59 CET

Nu är nya Office 365 här och K3 Nordic är utvald lanseringspartner för Office 365.
Den 26 april vill vi bjuda in dig till ett lanseringsevent. Vi bjuder på lunch och Niklas Danell från Microsoft berättar om alla spännande nyheter i Office 365. Vi håller till på 4e våningen vid Behrn Arena i Örebro.
Hoppas att du har möjlighet att komma.

Office 365 – jobba där du är

Med nya Office 365 så får du ett komplett Office. Varje anställd kan dra nytta av en full Office-klient på fem PC- eller Mac-enheter för att kunna vara produktiv överallt. Självklart synkas alla filer som sparas mellan enheterna automatiskt så att du kan fortsätta där du slutade, oavsett enhet.

Men Office blir inte komplett förrän du kan dra nytta av tjänsterna kopplade till programmen. Så vi kommer visa hur du skapar projektytor, jobbar tillsammans i HD-videomöten och hur du och dina kollegor enkelt delar dokument mellan er på ett säkert sätt. Du har tillgång till din information och kan vara tillgänglig, var som helst, när som helst. Med nya Office 365 har du alltid kontoret med dig, där du är.

Anmäl dig redan idag!

Missa inte detta tillfälle att höra hur du kan effektivisera din verksamhet med nya Office 365. Anmäl dig redan idag eller senast den 15 april via kontaktformuläret.

Varmt välkommen!

Datum:26 April 2013
Tid:10-12 (registrering från 09.45)
Adress:4e våningen