Mitel Sweden AB

Boka in 27-28 januari i din kalender för att träffa Mitel på Upphandlingsdagarna!

Nyhet   •   Jan 11, 2016 08:30 CET

Upphandlingsdagarna på Kistamässan är Sveriges största konferens och mötesplats för dig som berörs av offentlig upphandling. Under två hela dagar får du ta del av intressanta seminarier, besöka den integrerade minimässan, samt träffa kollegor och branschfolk. Du erhåller ny nödvändig kunskap för att säkerställa fortsatt goda offentliga affärer i framtiden.

Träffa Mitels representanter så kan de berätta mer om hur vi kan bidra till att skapa högre tillgänglighet och en bättre kundservice. (Monter A:14)

Några ämnen vi gärna diskuterar och kommer att lyfta på mässan är:

Ett eget mobilnät!
Vill du ha dedikerad mobiltäckning, garanterad kapacitet, kontroll över både i vilket moln din data lagras och dina mobilkostnader, integration med applikationer, manuella och automatiska larmer och användning av standard mobilterminaler? Då kan ett privat mobilnät vara lösningen.
Läs mer om lokala mobilnät

En mobilapp utvecklad enligt principen Mobile First!
MiCollab är en Mobile First-mobilapp som är specialdesignad för alla mobiltelefoner (iOS, Android, BlackBerry och Windows Mobile) och ger ett intuitivt och konsekvent användargränssnitt för röst, video, och samarbete.

Snabbare och effektivare kommunikation
Letar ni efter en enkel, allt-i-ett samarbetslösning med bl.a. schemalagda & spontana ljud-, web och videokonferenser, delning av skrivbord och program där deltagarna inte ens behöver ladda hem någon app?
Läs mer om hur snabba upp och förenkla er kommunikation