eQuals AB

Boka kostnadsfri inspiration!

Nyhet   •   Aug 21, 2012 14:40 CEST

Vill ni se vilka möjligheter och hinder som finns med jämställdhet och mångfald? Vill ni veta vilka hälso- och ekonomiska vinster som följer en investering i arbetet för bättre mångfald, jämställdhet och arbetsmiljö? Under hösten 2012 erbjuder eQuals kostnadsfritt seminarium på ca 15 minuter för att väcka ett intresse för och visa på de många fördelar ett arbete med mångfald och jämställdhet bär med sig. Vi på eQuals ger er organisation de verktyg som behövs för att initiera eller utveckla jämställdhet och mångfald samt förbättra arbetsmiljön.

Missa inte chansen att få stora hälso- och ekonomiska vinster! Boka ett kostnadsfritt inspirationsseminarium på er kick-off, sammankomst eller ert möte på 08-684 293 00 eller www.equalsab.se

Föreläsare och kurshållare: Gina Sharro

Gina Sharros kompetens är unik och oslagbar. Hon är utbildad jurist och arbetar sedan 2005 som konsult med utbildning, organisations- och ledarskapsutveckling inom mångfald, jämställdhet och arbetsmiljö, såväl inom privat som offentlig verksamhet. Som expert på området driver hon idag eQuals AB och har stor erfarenhet av att utbilda, föreläsa och leda seminarier och utvecklingsprocesser. Gina är uppvuxen i Beirut. Hennes bakgrund och ”den livsresa hon har gjort” har bidragit till hennes erfarenheter och förståelse för mångfaldsarbete. Gina lever efter devisen ”Ha roligt, var kreativ och lev passionerat”.

eQuals är en konsult- och juristbyrå som bistår arbetsplatser med allt i från att initiera arbetet med mångfald, jämställdhet och arbetsmiljö till att implementera och utvärdera arbetet, samt säkra kompetensutvecklingen. Vi bistår er även med juridisk kompetens inom arbetsrätt, arbetsmiljö och diskriminering.

Låt oss börja™ ...

www.equalsab.se