Transticket AB

Boosta er marknadsbearbetning och öka intäkterna med hjälp av Transtickets försäljningsorganisation

Nyhet   •   Feb 25, 2013 15:31 CET

Volymprodukter såsom enkronas-matcher och mindre sponsorpaket, relaterade till året då föreningen bildades, blir ett alltmer vanligt inslag inom dagens idrott. Dessa aktiviteter är både resurs- och tidskrävande för den ordinarie försäljningsorganisationen. Där kan Transtickets försäljningsorganisation bistå som en extra säljresurs för att maximera marknadsbearbetningen på ett kostnadseffektivt och professionellt sätt.

Transticket ska vara det självklara alternativet då en idrottsförening väljer en samarbetspartner, oavsett om det gäller vår kärnverksamhet – biljett- och verksamhetssystem, eller kringliggande tjänster som införsäljning av mervärden, exempelvis hospitality- och sponsorpaket, biljetter, etc. Vi tror nämligen att det finns mer på marknaden att hämta – vad tro ni?

Genom att vi utvecklar vårt alltmer växande callcenter, kan vi erbjuda en kostnadseffektiv tjänst via professionella medarbetare med god telefon- och servicevana. När ni gett oss i uppdrag att genomföra en marknadsaktivitet så går vi igenom vilka förutsättningar som gäller; vilka kunder/segment som skall bearbetas (även vilka kunder som INTE skall bearbetas), under vilken period som aktiviteten skall fortlöpa, tydliga mål, etc. Våra säljkonsulter dokumenterar sitt arbete under hela aktivitetsperioden, och vid aktivitetens slut erhåller ni en avstämning där också samtliga försäljningar/kunder redovisas på ett tydligt sätt.

Vill ni veta mer om vår nya tjänst – tveka inte att kontakta oss redan idag!

Jonas Ekegren (VD)
jonas@transticket.se