Stockpicker AB

BULL & BEAR POWER säljer BULL USDX3

Nyhet   •   Feb 21, 2010 15:01 CET

Stockpicker Trade Alerts bjöd under söndagens utskick som vanligt på Senaste nytt från Wall Street där USA-börserna samt råvarumarknadena NYMEX och COMEX kommenterades. Dow Jones Industrial Average analyserades tekniskt och vi lyfte även fram de viktiga motståndsnivåerna för S&P 500-indexet.

Tradingsystemet BULL & BEAR POWER köpte under veckan som gick in certifikatet BULL USD X3 H som följer utvecklingen i valutaparet USD/SEK. Denn snabba uppgången för dollarn innebär att vi nu befinner oss i vinstläge samt komemr att avyttra positionen vid måndagens börsöppning.

Trade Alerts är ett renodlat tradingbrev och antagligen Stockpickersmest konkreta produkt. Det är produkten som innehåller mest signaler påminst yta, allt för att du ska spara tid. Och detta är också produkten där du hittar extremt populära XACT TRADING som sedan januari 2008 har uppvisat hela +109% direktavkastning. Tjänsten utkommer varje vardag med de färskaste signalerna för att bistå dig i din Trading.

Läs mer: http://www.stockpicker.se/products/spta/