Chillimedia - Affärssidorna

Chillimedia expanderar och flyttar till nya lokaler!

Nyhet   •   Jan 25, 2017 11:57 CET

Chillimedia växer i såväl uppdrag som personal och de befintliga lokalerna har länge varit för små.

VI har hela tiden förfrågningar om nya uppdrag och har tvingats att tacka nej till en del uppdrag som vi, om vi hade haft plats för mer personal, gärna hade tackat ja till.

Under åren i de befintliga lokalerna har vi försökt att nyttja varje utrymme maximalt och nu kan vi äntligen utveckla vår verksamhet i den takt som vi vill.

När vi nu genom vår hyresvärd Mofab fick förfrågan om en fantastisk lokalt så nappade vi direkt. Det är en fantastisk lokal där vi får med allt vi älskat i den nuvarande. Högt i tak, vackra fönster och framförallt mer yta. Lokalen är en tidigare butikslokal som numera nedlagda Swefo befunnit sig i under många år.

Nu renoveras den för fullt för att anpassas från butik till kontor. Redan 1 Februari 2017 flyttar vi till de nya lokalerna på Brogatan 5 och vi ser nu fram emot att kunna börja rekrytera personal för att tillgodose våra kunders behov och ta emot fler projekt meddelar Susanne Wänman på Chillimedia.