ComAround Scandinavia AB

ComAround släpper nya guider för Google apps

Nyhet   •   Sep 27, 2010 13:42 CEST

Vårt starka team som jobbar med utveckling av innehållet i tjänsten ComAround Self Service™ har hållit ett högt tempo över sommaren och fortsatt in på hösten. Ett resultat av detta är att vi nu kan erbjuda alla våra kunder guider för Google apps. Vi lanserar över hundra guider kring Google Dokument, Gmail och Kalanderfunktionen då vi märker ett tydligt ökat intresse och behov då fler och fler väljer att titta på Googles tjänster som ett alternativ till Microsoft.

Dessutom är vi väl förberedda för Office 2010 och Windows 7 migreringar med både textguider och e-utbildning på flera olika språk. Vi vet av erfarenhet att det finns ett stort behov av stöd och självbetjäning för slutanvändaren när nya programversioner rullas ut.

Om ComAround
ComAround är marknadsledare inom tjänster för webbaserad självbetjäning. Företag i över 100 länder sänker sina supportkostnader och förbättrar sin service med ComAround Self Service™. Bland våra kunder finns Ericsson, Statoil, IKEA samt hundratals mindre företag.

Följ oss på:
www.twitter.com/comaroundsweden