XLENT

CRM-expert förstärker XLENT

Nyhet   •   Aug 13, 2015 15:01 CEST

Miia Immonen har jobbat med CRM-produkter i fjorton år. Först som huvudanvändare och därefter som CRM-konsult på CGI i Helsingfors och Softronic i Stockholm.

– Jag gillar att variera mig och hela tiden prova på nya roller och uppdrag. Det är en av fördelarna med CRM. Det går att göra så otroligt mycket och området utvecklas hela tiden. Sen känns det inspirerande att nu få jobba i ett CRM-team där vi är flera kollegor som samarbetar mot gemensamma mål, säger Miia.

Miia är uppvuxen i nordöstra Finland, men flyttade till Sverige, sambon och hans tre barn för två år sen. Sedan dess har de köpt villa, och det blir en hel del renovering och huspyssel på fritiden. Annars gillar Miia att titta på film, läsa, träna och att resa. Hon stortrivs i havet och väljer helst resmål med vackra snorkelvatten.

Trivs med företagskulturen
Som person är Miia rak, social, positiv och lösningsfokuserad. XLENTs öppna klimat, personliga känsla och platta organisation passar henne som handen i handsken.

– Jag känner mig väldigt välkommen här, förklarar Miia.