DaKKI

DaKKI expanderar: Entreprenadförsäljare sökes

Nyhet   •   Feb 02, 2011 08:56 CET

DaKKI söker entreprenadförsäljare

Alla medarbetare på DaKKI har stor personlig frihet under ansvar. DaKKI är ett expansivt företag inom relining av avloppssystem och har stora konkurrensfördelar. Vi är därför ständigt intresserade av att knyta kompetenta medarbetare till vår organisation.

Som entreprenadförsäljare på DaKKI i Stockholm arbetar du på huvudkontoret i Årsta som utgångspunkt. Din huvudsakliga uppgift blir att identifiera och bearbeta nya kunder samt utveckla relationen med dem befintliga. Arbetsområdet är i stort sett Stockholms län.

Vi har en lång referenslista, cirka 35 000 lägenheter har fått sina avlopp förnyade med DaKKI-metoden. DaKKI säljer oftast tjänster som totalentreprenader direkt till fastighetsägaren. Vi tar hela ansvaret för våra projekt, från start till mål. Det är något som kunderna uppskattar.

Våra kunder befinner sig i den privata och den offentliga fastighetsmarknaden. I din roll som entreprenadförsäljare och kundutvecklare på DaKKI ingår det kundbesök, kalkylering, offerering, samt olika kundaktiviteter. Du får bra stöd i ett väl utvecklat CRM-system.

Dina kvalifikationer

Dina tidigare erfarenheter från säljarbete inom entreprenad och fastighetsbranschen är viktiga, men inte helt avgörande. Har du kunskaper i ABT, är det en bra merit.

Vi tror att du har erfarenhet av säljarbete vars framgång till stor del bygger på goda relationer med kunder och långa säljcykler. Du har även lätt för att samarbeta (detta är inget jobb för solister) både med kunderna, deras ombud och internt. Du är duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt och är van vid att sköta den administration som jobbet medför.

Läs mer om DaKKI på vår hemsida - Relining med DaKKI-metoden

Ansök till tjänsten genom att skicka ditt CV och personligt brev till – rekrytering@dakki.se

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DaKKI-metoden är den äldsta och mest beprövade metoden för relining av avloppssystem i fastigheter. Man har sedan starten 1992 genomfört relining med DaKKI-metoden i över 35.000 lägenheter runt om i landet.

I DaKKIs strävan att leverera kvalité så var dem pionjärer bland reliningföretagen med ett typgodkännande. DaKKI-metoden blev den första metoden för relining av avloppssystem i fastigheter att bli godkänd av SITAC, vilket skedde år 2003.

Istället för stambyte - Relining med DaKKI-metoden