ProQure | Entrémattor & Mattservice

Danska sug för proQures entrémattor & mattservice

Nyhet   •   Feb 19, 2010 18:18 CET

Som inströmning av delegater under COP15 har danska kunder i Köpenhamn strömmat in i vår kundbas de senaste månaderna. Ett gott tecken på proQures kontinental närvaro och image.

P g a Malmös strategiska läge har vårt företag även kunnat njuta fördelen att bo närmare kontinenten. Öresundseffekten märks tydligt när vi fått in kunder i Tivoli, intresseföreningar samt ett antal tjänsteföretag i centrala Köpenhamn. Vi var självklart nyfikna var kunderna hört oss från - "rekommendationer från vänner och affärspartner" var det vanligaste svaret.

Vi är oerhört glada att fånga upp danskarnas sug för proQures entrémattor & mattservice. Det bästa är att vi kunnat erbjuda de bättre priser utan att kompensera för kvalitén.

Se även nyheter på ProQure | Nyheter.

___________________

För mer information, kontakta:

PROQURE
Carlsgatan 12A
21120, Malmö
Direkt: +46 40 20 5262

hemsida: www.proqure.se
e-mail: info@proqure.se

OM PROQURE:

ProQure erbjuder prisvärda & miljövänliga entremattor & mattservice av överlägsen kvalité till företag i Malmö, Göteborg, Stockholm & resten av Sverige.

Välj bland våra entremattor så som standard entrémattor, logomattor, röda VIP mattor och skrapmattor. Vi tillhandahåller även arbetsplatsmattor och gångmattor.

ProQure tar miljöfrågan på största allvar & därför ställer vi höga krav på våra samarbetspartners & oss själva gällande miljöarbete.

Besök gärna vår hemsida: www.proqure.se