Industriell DataTeknik i Karlskoga AB

Datalogic Elf – ny professionell handdator.

Nyhet   •   Feb 11, 2011 09:39 CET

Datalogic Mobile utformade Elf ™ från grunden med den teknik och robusthet som krävs för att möta dagens behov för tillämpningar inom fältservice, fältförsäljning, leveranser, handel och logistik. Elf ™ bygger på Datalogic Mobiles legendariska ergonomi, och förpackar ledande funktioner i en kompakt formfaktor för enhandsbruk.

Den nya handdatorn är en av de första i handdatorbranschen att köra Microsofts senaste operativsystem, Windows Mobile 6.5. Datalogics patenterade gröna punkt för godkänd läsning med både laser- och 2D-läsare har också integrerats i produkten. Elf ™ har dessutom stöd för HF RFID för att läsa och skriva.

Som i alla Datalogics handdatorer är Wavelink ® Avalanche ™ device management förladdat och för-licensierat. Elf ™ olika kommunikationsmöjligheter består av: UMTS HSDPA (3G) för röst-och datakommunikation, 802.11 a / b / g radio med CCX V4 certifiering för säkerhetsklassad mobil uppkoppling och trådlös Bluetooth ® 2.0 EDR för samtidiga anslutningar med lägre energiförbrukning.

Besök gärna vår hemsida för mer information:

www.idtab.se
www.lagersystem.nu