Mitel Sweden AB

De mest lästa inläggen under 2015

Nyhet   •   Dec 29, 2015 09:59 CET

2015 har varit ett hektiskt år för oss på Mitel. Nya teknologier uppstår och äldre teknologier utvecklas. Skilda funktioner konvergerar. Vi har täckt mycket av detta, och andra nyheter i vårt nyhetsrum och för en snabb repetition av de mest lästa inläggen i under 2015 kommer här top 6:

plats 6 kan du läsa om pressmeddelandet om Mitels förvärv av Mavenir och plats 5 gick till Telekom Idags test av vår konferenstelefon - MiVoice Conference Phone. En närliggande bloggserie är den om Resfria möten - alltid lika aktuell.

Fjärdeplatsen gick artikeln om Lokala mobilnät - en fråga om patientsäkerhet. Till försvar för att lokala mobilnät hamnade utanför pallplats är att just det här inlägget är det som är nyligast publicerat av dessa top 6 – de andra har haft betydligt längre tid på sig att få klick. Ladda gärna hem vitpapperet om lokala mobilnät

pallplats kom en av artiklarna om 2015 års UC-event - Mitel Customer Experience Days - som hölls i Karlstad. (Läs gärna också om nästa års UC-event – MCED16)

Silverplatsen går till artikeln om när Solus BC nominerades som en av 2015 års vinnare till Customer Innovation Momentum Award (CIMA).

Mest lästa inläggMitels nyhetsrum under 2015 var ytterligare ett inlägg om en vinnare – Tele2 utnämndes som en av vinnarna av EMEA Cloud Service Provider of the Year Award.

Vi tackar för årets som gått och ser framemot 2016 som ett nytt spännande år med många intressanta nyheter, både inom våra olika produktområden men även om hur våra kunder har hittat lösningar på sina problem och utmaningar.